Доставка і оплата

Умови доставки, повернення та оплати

  • Доставка товарів по Україні здійснюється службами доставки: 
  • Нова пошта - Нова пошта added a new photo — with Юля...   Нова Пошта ;Укрпошта - Укрпошта added a new photo. Укрпошта;Tracking Meest GroupMeest Express;
  • Делівері. Доставка вантажу Delivery(накладений платіж не можливий, зате є функція “Заборона видачі“-детальніше запитуйте у менеджера;
  •  
  • та нашим кур’єром(м. Київ, м. Львів, м. Луцьк); – для ознаймолення перейди на сторінку ПОСЛУГИ.
  • Сума завдатку залежить від габаритів і вартості товару, а також міста отримувача;
  • У містах Київ, Львів та Луцьк пропонуємо власну доставку. Особобливо вигідні тарифи для габаритного вантажу. Оплатити товар ви можете відразу після отримання кур’єром; – для ознаймолення перейди на сторінку ПОСЛУГИ.
  • Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі обрані товари є в наявності, то товар буде у вас протягом 1 – 3 днів, в залежності від віддаленості вашого місця отримання. Якщо товар відсутній на скалді, або присутній на віддаленому складі, то максимальний термін замовлення може скласти 1 – 2 тижні, Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якомога швидше, і 90 % замовлень клієнтів відправляються протягом перших 1-7 днів.

  •  

 

Під час воєнного стану в Україні, на деякі товари(яких немає в наявності) наш магазин може брати передоплату, а саме завдаток 10% від вартості товару, щоб покрити транспортні витрати;

  • Оплата готівкою: у містах Київ, Львів, Луцьк пропонуємо власну доставку та оплатити товар ви можете кур’єру після його отримання. – для ознаймолення перейди на сторінку ПОСЛУГИ.
  • Накладеним платіжем: у відділеннях служби доставки “Нова Пошта”. (Комісія за накладений платіж під час відправлення “Склад-Склад”, “Нова Пошта” скалдає 2% від суми товару (+20 грн за оформлення післяплати). Комісія за накладений платіж під час відправлення “Склад-Двері”, “Нова Пошта” скалдає 2% від суми товару (+35 грн за оформлення післяплати).
  • Оплата на картку: щоб отримати номер картки вам необхідно про це повідомити менеджеру через Viber або Telegram . Разом з тим отримати номер картки ви можете під час “Оформлення замовлення”.

1. Оплата на карту та рахунок ФОП ПриватБанк.(Можлива оплата з додатку Privat24(комісія 3 грн), через термінал ПриватБанку або касу банку з комісією 1% від суми платежу). Після оформлення замовлення менеджер повідомить вам реквізити.

2. Оплата на карту Monobank.(Можлива оплата з додатку Monobank, через термінал IBox або касу банку з комісією 0,5% від суми платежу). Після оформлення замовлення менеджер повідомить вам реквізити.

3. Оплата на карту A-Bank.(Можлива оплата з додатку A-Bank24, через термінал IBox або касу банку з комісією 0,5% від суми платежу). Після оформлення замовлення менеджер повідомить вам реквізити.

Правила обміну та повернення товару:

1. Покупець має право відмовитись від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару – протягом 14 днів, при умові не використання товару;

2. Повернення товару відповідної якості можливе в випаду, якщо збережені його товарний вид і користувацькі властивості;

3. При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову  суму, сплачену споживачем, за винятком витрат продавця на доставку та завдатку товару(завдаток не повертається);

Обмін товару відповідної якості відбувається:

1. Якщо збережений його товарний вид.

2. Якщо він не використовувався.

3. Збережені всі користувацькі властивості.

4. Збереження всіх пломб та ярликів на товарі.

5. Цілісність упакування.

6. Збереження гарантійного талону та накладної.

Умови гарантії

Продавець має право відмовити в гарантійному обслуговуванні в випадку:

  1. якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності або інших потреб, які не відповідають його прямому призначенню;
  2. у разі порушення правил і умов експлуатації;
  3. якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
  4. якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками нашого сервісного центру;
  5. якщо серійних номер виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
  6. якщо на виробі порушені пломби або стікери, встановлені продавцем чи (і) виробником. (у разі, коли серійні номери і маркування відсутні на виробі, але присутні на упаковці , потрібно зберігати упаковку весь гарантійний термін);
  7. якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками , навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
  8. якщо виявлені ушкодження викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
  9. пошкодження, що викликані стихійними лихами(дощем, вітром, блискавкою та ін.), пожежею, побутовими факторами(надмірна вологість, запиленість, агресивне середовище та ін.);
  10. пошкодження, що викликані невідповідністю параметрів живлення, кабельних мереж державним стандартам та інших подібних факторів;
  11. при експлуатації обладнання в електромережі з відсутнім єдиним контуром заземлення.

Покупець зобов’язується:

  1. Дотримуватись правил експлуатації. 2. Транспортувати несправний виріб за власні кошти; 3. Зберігати упаковку до кінця гарантійного терміну

УВАГА! Гарантія не поширюється на частини приладу, які легко б’ються чи ламаються(скло, пластмаса, лампи тощо), а також, які з часом зношуються: ножі та заточені елементи приладів, нагрівальні елементи приладів тощо.

УВАГА! Перед викликом майстра перевірте чи можете усунути несправності самі. Якщо прилад на момент приїзду майстра нормально функціонує(чи зіпсований по вашій вині) то ви несете матеріальну відповідальність за ремонт і сплачуєте за виклик майстра.